Jeune Premier – dzieci kochają kolory, ale rodzice stawiają na jakość

Historia powstania marki Jeune Premier to historia o poszukiwaniu czegoś więcej i braku zgody na marną jakość. A wszystko z miłości do dziecka.

Bruno i Hélène nie mogli znaleźć odpowiedniego tornistra, który mógłby towarzyszyć ich synkowi Ralphowi w pierwszym dniu w szkole. Ponieważ Hélène od zawsze interesowała się modą, postanowiła sama stworzyć tę jakość, której nie mogła znaleźć w dostępnych na rynku produktach. Zaprojektowany przez nią tornister został ręcznie wykonany w Maroku. Była to teczka ze skóry jagnięcej z imieniem Ralpha i kolorowymi detalami.

Jeszcze wtedy nie wiedzieli, że ten prosty projekt był początkiem czegoś wielkiego…

Już pierwszego dnia szkoły kilka mam zainteresowało się pochodzeniem tego wyjątkowego tornistra. Bruno zachęcił Hélène do dalszego odkrywania swojej kreatywności i pomógł jej stworzyć niewielką kolekcję 5 modeli. W tym samym roku w 2012 roku sprzedali 80 sztuk.

Wkrótce Bruno i Hélène porzucili pracę, aby skoncentrować się na rozwoju marki Jeune Premier. Przepełnieni innowacyjnymi pomysłami i wytrwałością sprawili, że Jeune Premier stał się tym, czym jest dzisiaj. Marką, która sprzedaje około 120 000 tornistrów rocznie w ponad 30 krajach na całym świecie.